18 de março de 2014

Lisbon

Na sexta feira fui a Lisboa ao concerto dos Boyce Avenue. Como fiquei até Sábado, aproveitei para passear e conhecer um pouco melhor a nossa capital. Passeei pela Avenida da Liberdade, fui ao Coliseu, fui à baixa, comi um gelado na Santini, comprei rebuçados no PapaBubble, visitei Belém, comi pastéis de Belém, passei pelo Starbucks para beber um frapuccino... Diverti-me imenso!

I went to Lisbon on Friday to go to a show of Boyce Avenue. Since I stayed there until Saturday, I had the chance to walk and get to know a little bit better our capital city. I took a walk at Avenida da Liberdade, I went to the Coliseu, I went downtown, I ate an ice cream at Santini, I bought candies at PapaBubble, I visited Belém and ate some «pastéis de Belém», I stopped at Starbucks to get a frapuccino... I had so much fun!











Love, Mi

6 comentários:

Thank you much :)